4 תשובות
עדיף לחכות שהרכב יעבור כי כביכול הזכות שלו
תקשיבי, בטסט את צריכה לקחת כמה שפחות סיכונים. בטסט כדאי לך להמתין שהרכב בתנועה הנגדית ואז לבצע עקיפה. (גם אם הרכב בתנועה הנגדית רחוק מספיק בשביל לאפשר ביצוע עקיפה)
תראי
נהגים ותיקים ינסו לעבור בכל מחיר
מציע שתשאלי את המורה לנהיגה שלך את השאלה הזאת והוא יענה לך לדעתי את התשובה הכי טובה
אם את שואלת את דעתי נגיד, הייתי מחכה שאין רכבים שמגיעים מהנתיב הנגדי, אלא אם כן זה לוקח הרבה זמן אז מן התסם שאתחיל לזלוג טיפה ביניהם ולהיות באמצע
נהגים ותיקים ינסו לעבור בכל מחיר
מציע שתשאלי את המורה לנהיגה שלך את השאלה הזאת והוא יענה לך לדעתי את התשובה הכי טובה
אם את שואלת את דעתי נגיד, הייתי מחכה שאין רכבים שמגיעים מהנתיב הנגדי, אלא אם כן זה לוקח הרבה זמן אז מן התסם שאתחיל לזלוג טיפה ביניהם ולהיות באמצע
אם את רואה שמגיע רכב ממול כדאי להאט ממש או אפילו לעצור מאחורי המכוניות החונות ולחכות עד שיתפנה, אל תקחי סיכונים בטסט
באותו הנושא: