5 תשובות
שואל השאלה:
וואי איך שכחתי לציין
אני גם מעריצה של הארי סטיילס מעל לעשור והרבה מהאנשים שאני מכירה הם להטב וחלקם מאוד קרובים אליי והכרתי המון להטב בהופעות שהייתי בהם של הארי אז אני ממש בתוך העולם של "לאהוב את כולם כמו שהם" זה פשוט האופי
אנונימית
לא, פשוט את לא אוהבת שיש שנאה לאנשים ללא סיבה 3>
הגיוני
הגיוני שאת תומכת
לא מוזר והגיוני מאוד
אנונימי