5 תשובות
בטח. כנראה קיבלת הקלה, זה לא אומר שלא אכפת לך.
רפואה שלמה.
רפואה שלמה.
ניסים מעל הטבע
כן, הגיוני
כן
אני שמחה שהכל בסדר, מאוד הגיוני כי את פחות דואגת לו עכשיו
באותו הנושא: