5 תשובות
בטח. כנראה קיבלת הקלה, זה לא אומר שלא אכפת לך.
רפואה שלמה.
ניסים מעל הטבע
כן, הגיוני
אני שמחה שהכל בסדר, מאוד הגיוני כי את פחות דואגת לו עכשיו