8 תשובות
שואל השאלה:
מאוד נורא
1. הוא בטוח שהוא יותר טוב מכולם הוא בעצמו אמר "אני בטופ 1% של האוכלוסייה" בשיא הרצינות והיה מבולבל שצחקתי מזה
2. (שהלכנו באמצע הלילה ברחוב ופחדתי) אמר שאם היו אונסים אותי הוא גם היה מצלם וצחק תוך כדי שהוא אמר את כל זה כאילו זה בדיחה
3. שהלכנו יד ביד ניסה להפיל אןתי
4. זרק בקבוק מים על הראש שלי
5. מאשים אותי בזה שהוא הפסיד כסף בעבודה
6. אמר "אני לא צריך אותך לא חסר לי בנות"
7. נישק אותי בכוח
וכו
אנונימית
שואל השאלה:
ככל שאני יותר מתרחקת הוא רודף יותר מה לעשות
אנונימית
^^לא משנה זה לא מה שאני אוהבת זה לגמרי ההפך
מה?? אז מה את אוהבת בו בכלל?
להתרחק חאט לאט
עם כל הקושי
מה הדגל אדום? אולי לא נורא
יאו גם אני ככה
אמאלה אחותי שמרי מרחק מה אהבת בו. זה כבר לא דגל אדום זה חרא של בן אדם