13 תשובות
כן זה לא כזה נורא
אנונימית
לא ,לא נראה לי
שואל השאלה:
גבר שלא משלם בדייט זה לא גבר.. וכנראה גם יהיה בעל מכה צר לי לבאס
גבר שלא משלם בדייט זה לא גבר.. וכנראה גם יהיה בעל מכה צר לי לבאס
כן
אני לא מעוניינת שישלמו עליי בדייט גם ככה.
אני לא מעוניינת שישלמו עליי בדייט גם ככה.
שואל השאלה:
למה אתה חושב ככה? כי אתה קמצן?
למה אתה חושב ככה? כי אתה קמצן?
שואל השאלה:
הזוי בעיניי המחשבה שגבר יתן לאישה לשלם בדייט לאן הגענו
הזוי בעיניי המחשבה שגבר יתן לאישה לשלם בדייט לאן הגענו
מה קשור קמצן? למה שאת לא תשלמי על עצמך? את קמצנית?
^
חחח סביר להניח אבל זה מעצבן אותי אוףף
חחח סביר להניח אבל זה מעצבן אותי אוףף
שואל השאלה:
אני משקיעה בעצמי, מטפחת את עצמי, לייזרים, ציפורניים, שפתיים, שיער, גבות, טיפוח .. גבר לא משקיע בעצמו ולא עושה כלום. המינימום של המינימום זה שהוא ישלם בדייט , מעבר לזה שזה גברי והתפקיד של הגבר לחזר אחרי אישה
אני משקיעה בעצמי, מטפחת את עצמי, לייזרים, ציפורניים, שפתיים, שיער, גבות, טיפוח .. גבר לא משקיע בעצמו ולא עושה כלום. המינימום של המינימום זה שהוא ישלם בדייט , מעבר לזה שזה גברי והתפקיד של הגבר לחזר אחרי אישה
שואל השאלה:
ואתה מוזמן להמשיך להגיב לי ולחשוב שזו הטרלה אתה לא עושה כלום חוץ מלקדם את השאלה שלי
ואתה מוזמן להמשיך להגיב לי ולחשוב שזו הטרלה אתה לא עושה כלום חוץ מלקדם את השאלה שלי
פעם יצאתי עם משהי והיא עוד הייתה מבית עשיר וכל פעם אני שלמתי וזה הרגיש ניצול כי היינו בבית ספר בלי הכנסה
אנונימי
כן
@חי מבחוץ מת מבפנים
הטרלה של ילד שמתחזה אבל ברצינות זה לא משנה זה תלוי מה היא חושבת לנכון
הטרלה של ילד שמתחזה אבל ברצינות זה לא משנה זה תלוי מה היא חושבת לנכון
באותו הנושא: