14 תשובות
שיהיו עם מי שבא להם רק אם זה באמת אהבה ולא סתם
לא, אני נגד התבוללות כי אני יהודי.
אם יש לה אופי טוב ונשמה טובה (כמובן שאלמד להכיר אותו/אותה קודם) כמובן שכן
כמובן שהערבי חייב להיות ערבי ישראל מוצהר תומך בישראל , אני לא אתן לבן אדם לשחק במוח של הילד/ה שלי ולגרום לו/לה לשנוא את המדינה שבה הם יחיו , זה לא עובד ככה.
רק ערבי תומך ישראל.
בחיים לא
אנונימית
בחיים לא
חדמש לא גם לפני המלחמה הייתי אומרת לא
כנראה שלא
כן
הם בני אדם (לא מדובר על ארגוני הטרור) יש הרבה ערבים שעוזרים למדינה שלנו ולא כולם פושעים די עם הגזענות וההכללה
העובדה שיש קבוצה גדולה של ערבים שעשתה דברים מחרידים ומזעזעים ואני מאחלת לכל אחד מהם את ההכי גרוע שיש לא אומרת שכולם ככה
וואלה? אמיתי עכשיו, אני אעלב.
לא חס וחלילה אני אמות לפני שזה יהיה
אעדיף שלא, אבל אני לא יכולה למנוע את זה ממנו
היום כולם יגידו לא
מסיבות דתיות ומצפוניות הם לא ירצו מלכתחילה בעצמם, בעזרת ה'