16 תשובות
שואל השאלה:
לא אנחנו הרגנו אותו, ראינו אותו מת על הכביש ועצרנו בשביל שלא ידרסו אותו שוב.
אנחנו סימנו לנהגים שיש שם חתול מת ושיעברו מהצד אבל האוטובוס לא ראה אותו
לא אנחנו הרגנו אותו, ראינו אותו מת על הכביש ועצרנו בשביל שלא ידרסו אותו שוב.
אנחנו סימנו לנהגים שיש שם חתול מת ושיעברו מהצד אבל האוטובוס לא ראה אותו
שואל השאלה:
יש לי אפילו תמונות של זה אבל שמתי לב שאת רגישה בנושא
יש לי אפילו תמונות של זה אבל שמתי לב שאת רגישה בנושא
אוקיי קראתי שוב כדי להבין מה יש לך ברור שהוא היסטרי מה הקטע שלך אתה כזה בן אדם רע שזה לא מזיז לך לראות חיה מתה על הכביש? שאפו לחבר שלך שהיה לו אכפת
שואל השאלה:
לי אין בעיה לראות דברים מתים והוא סתם עושה דרמה מהכל
לי אין בעיה לראות דברים מתים והוא סתם עושה דרמה מהכל
מה דרמה וודאפק היה שם חתול בלי ראש השם ישמור בא לי לבכות די
שואל השאלה:
הוא ליטרלי התחיל לצרוח כמו ילדה קטנה וכל השכנים יצאו אליו ואמרו לו מה אתה צועק ככה סך הכל חתול מת עוד רגע יקחו אותו.
הוא ליטרלי התחיל לצרוח כמו ילדה קטנה וכל השכנים יצאו אליו ואמרו לו מה אתה צועק ככה סך הכל חתול מת עוד רגע יקחו אותו.
וואי בא לי שהוא יהיה חבר שלי
אני מתה עליו
שואל השאלה:
אמרתי לו: מיליון חתולים מתים ביום בעולם וזה מה שמזיז לך? תעזוב אותו כאן ובוא נמשיך לנסוע, יבואו לקחת אותו וזה לא אמור לעניין אותך שיש כאן חתול מת על הכביש, לי היה חתול מת מול הבית שנדרס איזה 200 פעמים ביום והתחיל להיות שם ריח מסריח והיה צריך 4 אנשים לנסות להוציא אותו מתוך הכביש.
אמרתי לו: מיליון חתולים מתים ביום בעולם וזה מה שמזיז לך? תעזוב אותו כאן ובוא נמשיך לנסוע, יבואו לקחת אותו וזה לא אמור לעניין אותך שיש כאן חתול מת על הכביש, לי היה חתול מת מול הבית שנדרס איזה 200 פעמים ביום והתחיל להיות שם ריח מסריח והיה צריך 4 אנשים לנסות להוציא אותו מתוך הכביש.
רגע הוא היה כבר מת ? וחבר שלך דרס אותו שוב?
אני בשוק מה זה הזילזול זה רצח בעל חיים זה מזעזע והיה חי קשה לקרוא
השם ישמור איזה אנשים רעים אתם איפה הלב שלכם אני באמת אם הייתי רואה אותכם הייתי הורגת אותכם בעצמי חולי נפש
נראה שאתה אוהב כלבים אז תחשוב אם זה היה קורה לכלב והראש דלו היה שם מפוזר ליד הגוף המת שלו, אולי זה יזיז לך.. אולי תגלה קצת רגש. לילה טוב הלכתי לישון
שואל השאלה:
כי אני לא אוהב חתולים וגם הוא לא סובל אותם.
ואם זאת הייתה הכלבה שלי הייתי עושה הכל כדי לתפוס את הנהג הדורס, זה רק חתול רחוב, מה לי ולו
כי אני לא אוהב חתולים וגם הוא לא סובל אותם.
ואם זאת הייתה הכלבה שלי הייתי עושה הכל כדי לתפוס את הנהג הדורס, זה רק חתול רחוב, מה לי ולו
זה עדיין חיה, כמו שאצה מרגיש לכלב שלך אני מרגישה לחתולים
שואל השאלה:
בסדר אבל זה סתם חתול רנדומלי, זה קורה כל כמה שעות ביום.
אם זה היה חתול של מישהו אולי הייתי מרחם עליו קצת
בסדר אבל זה סתם חתול רנדומלי, זה קורה כל כמה שעות ביום.
אם זה היה חתול של מישהו אולי הייתי מרחם עליו קצת
באותו הנושא: