13 תשובות
את נגעלת מבנים בגיל 16.5? מצטער אבל זה לא קשור לבית ספר
לדעתי להירתע ולהיגעל זה די מוגזם..
אבא שלך לא זכר?
אין לך שום סיבה להירתע מהם הם בדיוק כמוני וכמוך
כן את יכולה להרגיש מוזר כי את לא רגילה לסביבה אבל לדעתי זה קצת מוגזם להיגעל
אבא שלך לא זכר?
אין לך שום סיבה להירתע מהם הם בדיוק כמוני וכמוך
כן את יכולה להרגיש מוזר כי את לא רגילה לסביבה אבל לדעתי זה קצת מוגזם להיגעל
שואל השאלה:
אני גם לא אוהבת בנות, אני כן נמשכת לפעמים לבנים אבל לרוב נגעלת.^
אני גם לא אוהבת בנות, אני כן נמשכת לפעמים לבנים אבל לרוב נגעלת.^
אנונימית
לא עברנו את הגיל של חיידקי בנים? דיי חאלס אני עם בנים בכיתה והם ממש אחלה
בהחלט בסדר. לא יודע בקשר לגועל, אבל להירתע זה נורמלי וטוב. את לא אמורה ליצור קשר עמוק עם בנים. אני לא חושב שאני צריך להזהיר אותך מהתוצאות של זה...
שואל השאלה:
אני פשוט נגעלת לא יודעת זה לא בשליטה שלי.. הם יסובבו את המבט לרגע ואני פשוט מחיוך יש לי פרצוף נגעל^
אני פשוט נגעלת לא יודעת זה לא בשליטה שלי.. הם יסובבו את המבט לרגע ואני פשוט מחיוך יש לי פרצוף נגעל^
אנונימית
זה לא קשור לבית ספר דתי
זאת בעיה אחרת
זאת בעיה אחרת
אנונימי
אוקיי, זה כבר עניין אחר. אולי את מזהה בתת מודע ניסיון למשוך אותך?
שואל השאלה:
לא הבנתי מה זאת אומרת?
לא הבנתי מה זאת אומרת?
אנונימית
שואל השאלה:
לא אני כן נגעלת מבנים , לא יודעת להסביר פשוט תחושת גועל כאילו אני מסתכלת עליהם כאילו שהם חיות בעיקר בנים עם ביטחון עצמי שממש לא מתביישים לגשת אלי ולדבר לא יודעת מרגיש לי יותר מידי
לא אני כן נגעלת מבנים , לא יודעת להסביר פשוט תחושת גועל כאילו אני מסתכלת עליהם כאילו שהם חיות בעיקר בנים עם ביטחון עצמי שממש לא מתביישים לגשת אלי ולדבר לא יודעת מרגיש לי יותר מידי
אנונימית
וואי תנסי לשנות את הגישה של הגועל, ולנסות לא להגעל מהם
להיות פחות בקשר איתם בגלל הדת זה ממש מובן
בהצלחה!!
להיות פחות בקשר איתם בגלל הדת זה ממש מובן
בהצלחה!!
אהה אז את לא נגעלת מהבנים, את נגעלת מלדעת שהבן מחייך אליך ללא סיבה טובה
הבנתי נכון?
הבנתי נכון?
יכול להיות שאת מרגישה שמישהו מנסה למשוך אותך לקשר שלילי, ולכן את נגעלת ממנו?
באותו הנושא: