4 תשובות
שבועיים לפני הסיום
עדיף חודש לפני כדי לקבל את הרישיון מתי שבאמת נגמר לך
שבועיים לפני בערך
כשסיימתי מלווה
אני לא מבינה למה ככ לחוץ לאנשים להצהיר לפני, זה נטו כדי לקבל את הרשיון פיזית.
אני לא מבינה למה ככ לחוץ לאנשים להצהיר לפני, זה נטו כדי לקבל את הרשיון פיזית.
באותו הנושא: