5 תשובות
כי בודי פוזיטיביטי
באמת שהן צבועות זה דפוק
באמת שהן צבועות זה דפוק
צודק
מסכימה איתך
הגיוני שמישהו לא רוצה בת שמנה, אף פעם לא אמרתי שלא. אבל צריך לפחות להשתדל להיות קצת אנושיים ולהגיב בצורה מכבדת. אפשר לכתוב; שמנות הן פחות הטעם שלי, אני מעדיף בנות רזות יותר או משהו בסגנון, אבל רוב הבנים שאני ראיתי פה פשוט מדברים על בנות שמנות כאילו הן איזה משהו דוחה ומגעיל. הם אומרים שזה לא בריא ולא מטופח ואיכ ושזה מגעיל ובחיים לו ושהם רוצים ציצי ותחת וכו וכו. זה מה שהורס לבנות האלה את הביטחון, זה לא עצם זה שמישהו מביע את הדעה האישית שלו, זה איך אותו בן אדם מביע אותה.
וכנל גם לבנות שיורדות על גברים נמוכים, הם לא בחרו להיות ככה וזה לא הוגן לשפוט אותם לפי זה.
וכנל גם לבנות שיורדות על גברים נמוכים, הם לא בחרו להיות ככה וזה לא הוגן לשפוט אותם לפי זה.
מסכים איתך גם גובה אי אפשר לשנות