27 תשובות
לי אישית הרבה יותר חשוב אופי וביופי שלא יהיה לה פרצוף של מפלצת ומשקל מעל 100 קילו
אנונימי
וואלה הכי הכנה
חשוב לי שהיה לה אינטליגנציה וויפ טוב
אחת שאוהבת את עצמה ואת הסובבים שלה
הומור תמיד מוסיף וכמובן חיוך
ולגבי נראות כן גם זה חשוב האם יש משהוא ספיציפי וואלה שיער צבע עור עיינים לא באמת מעניין אותי אין לי טעם מסוים אבל כן איפה שהוא חשוב לי שתראה טוב (טיפוח עצמי)
שוב זה לא או רק אופי או רק יופי
זה שילוב של שתיהם
כי בסופו של דבר תהיה אחת יפה בנראות ואישיות חרא וכך גם הפוך לא אמשך עליהם ...
חשוב לי שהיה לה אינטליגנציה וויפ טוב
אחת שאוהבת את עצמה ואת הסובבים שלה
הומור תמיד מוסיף וכמובן חיוך
ולגבי נראות כן גם זה חשוב האם יש משהוא ספיציפי וואלה שיער צבע עור עיינים לא באמת מעניין אותי אין לי טעם מסוים אבל כן איפה שהוא חשוב לי שתראה טוב (טיפוח עצמי)
שוב זה לא או רק אופי או רק יופי
זה שילוב של שתיהם
כי בסופו של דבר תהיה אחת יפה בנראות ואישיות חרא וכך גם הפוך לא אמשך עליהם ...
מושך אותי שיש לה חוש הומור טוב ומראה לטעמי
^^וויפ טוב??
גם וגם אבל אופי קצת יותר
וויפ תחושה שנותת
וויב כאילו?
אני מעדיף אופי כי ליופי אפשר להתרגל, לאופי הרבה יותר קשה, חשוב לי שתדע לנהל שיח בוגר ובכללי להיות בוגרת כשצריך
אנונימי
גנים בהירים
נמוכה
פנים נאות
ערכים
עדינה
שקטה לרוב
לא מושפעת
אינטלגנציה רגשית גבוה
חכמה
לב טוב
המינוסים רק מראה כמה לא עומדות הסטנדרטים*
נמוכה
פנים נאות
ערכים
עדינה
שקטה לרוב
לא מושפעת
אינטלגנציה רגשית גבוה
חכמה
לב טוב
המינוסים רק מראה כמה לא עומדות הסטנדרטים*
אנונימי
הכי חשוב לי זה האופי היופי זה תוספת שהולכת אם הזמן גם אצל הגבר וגם אצל האישה
ברור שגם יופי אבל בעיקר אופי
אנונימי
בעיקר אופי טוב
זה שלוקח את החיים באיזי
זה שלוקח את החיים באיזי
אם היא לא שאלה את השאלה הזאת אף פעם זה מספיק
אופי יותר חשוב במראה משקל גם משנה לי שיער כהה שפתיים עבות וגוף שעון חול
שמעי גם האופי וגם היופי חשובים מאוד אתה לא יכול לצאת עם מישהי שיש לה אופי טוב אבל אתה לא נמשך אליה זה לא יעבוד ואתה גם לא יכול לצאת עם מישהי שכן הטעם שלך אבל יש לה אופי זבל
אופי יותר חשוב בהרבה אבל גם שלא תהיה יותר מדי מכוערת
למה להתפשר כשאפשר גם וגם?
אנחנו קבצנים?
גם פנים עדינות ויפות, וגם אופי עדין ויפה בהתאם.
מן הסתם גבר שרוצה "מציאה" כזו - חייב לדאוג לוודא שהוא "מציאה" בעצמו
אנחנו קבצנים?
גם פנים עדינות ויפות, וגם אופי עדין ויפה בהתאם.
מן הסתם גבר שרוצה "מציאה" כזו - חייב לדאוג לוודא שהוא "מציאה" בעצמו
וואו איזה שאלה מקורית
האופי הכי חשוב,
שיהיה לה לב טוב ושהיא תיהיה נחמדה ואכפתית.
שיהיה לה לב טוב ושהיא תיהיה נחמדה ואכפתית.
מן הסתם שאופי חשוב יותר
אבל גם צריך שיהיה יופי כי זה חלק גדול מהמשיכה
אבל גם צריך שיהיה יופי כי זה חלק גדול מהמשיכה
בעיקר אופי
שתהיה בוגרת, שאפשר לדבר איתה ברצינות, תחומי עניין משותפים, אבל בגדול אני מאוד בררנית באנשים ויש לי רק אדם אחד שאני אוהבת כי אני דיי שונאת בני אנוש וכל אופי כמעט הוא מגעיל בעיניי, ותמיד אני יכולה למצוא פגמים אז אצלי זה גם מעבר לזה, עם שאלה של הבנאדם הנכון שאני אוהב
שתהיה בוגרת, שאפשר לדבר איתה ברצינות, תחומי עניין משותפים, אבל בגדול אני מאוד בררנית באנשים ויש לי רק אדם אחד שאני אוהבת כי אני דיי שונאת בני אנוש וכל אופי כמעט הוא מגעיל בעיניי, ותמיד אני יכולה למצוא פגמים אז אצלי זה גם מעבר לזה, עם שאלה של הבנאדם הנכון שאני אוהב
אני סביבות 1.90 יש בנות שזה מוריד להן, לכן בשבילי גם חיצוניות בגלל הגובה כאילו
אנונימי
^למה שיוריד מטר תשעים??
הייתה מישהי בערך 1.50 כזה אמרה לי אתה ענק מאוד לעומתי אבל זה תלוי כאילו היא הייתה נמוכה וזה היה נראה כאילו ילדה ממש לעומתי
אנונימי
אה אני מניחה שנמוכה קיצוני וגבוה קיצוני יכול להוריד לאנשים מסויימים
כל מי שחושב שיופי יותר חשוב זו הסיבה לכך שכל עשרים דקות עוד זוג מתגרש. יש כל כך הרבה זוגות של אנשים שמתחתנים מהר כי יש משיכה שמבוססת על נראות בלבד ואחרי זמן מסוים ביחד כבר מתגרשים כי לא סובלים את האופי אחד של השני. אם בא לכם לחיות חיים אומללים אז תעשו בחירה על בסיס נראות בלבד.
אנונימי
חשוב שהאישה שלי תהיה נשית זה דבר ראשון שתדע להכיל אותי, שיהיה לה אופי בוגר, ושתהיה אחראית.
כול השאר זה בונוס.
כול השאר זה בונוס.