8 תשובות
תלוי אם ניכר לראות שזה פיג'מה
לא, אני הלכתי עם פיג'מה חח
מביך זה לא כי לאף אחד לא אכפת.
אבל אם את יכולה להחליף, אז עדיף.
אבל אם את יכולה להחליף, אז עדיף.
לי זה היה קצת מביך אבל עזבי את זה תעשי מה שאת אוהבת ואל תשימי ז
האמת מראה דווקא את זה שאת חולה שאת תקועה במדי בית
כן אחי פיג'מה זה משהו שלובשים בבית לא מסתובבים איתו בחוץ
אנונימי
לא
לא
באותו הנושא: