12 תשובות
אולי הלך לישון (?)
ואם לא, אז כנראה שהוא יגיב לך עוד פעם כשהוא יהיה משועמם, אם את רוצה משהו רציני לא נראה לי שהוא בקטע.
ואם לא, אז כנראה שהוא יגיב לך עוד פעם כשהוא יהיה משועמם, אם את רוצה משהו רציני לא נראה לי שהוא בקטע.
שואל השאלה:
אתמול בסביבות שמונה ההודעה האחרונה, לא נראלי שהוא ישן יד עכשיו
אתמול בסביבות שמונה ההודעה האחרונה, לא נראלי שהוא ישן יד עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ מה אני יכולה לכתוב לו עוד זה סתם יחפור לא
^^^ מה אני יכולה לכתוב לו עוד זה סתם יחפור לא
אנונימית
אולי נשבר לו הטלפון
שואל השאלה:
אני מתה אני מנסה לחשוב שנשבר לו הטלפון או משהו כזה אבל אני מרגישה שאני משכנעת את עצמי ליהיות אופטימית
אני מתה אני מנסה לחשוב שנשבר לו הטלפון או משהו כזה אבל אני מרגישה שאני משכנעת את עצמי ליהיות אופטימית
אנונימית
פעם הייתי באיטליה ונשבר חי שם הטלפון לפני שחזרנו ואז חזרנו ואז התחילה המלחמה וכל החנויות היו סגורות והטלפון שלי היה שבור איזה שבועיים ולא עניתי למלאא הודעות
(לא קשור רק אומרת שיש מצב)
(לא קשור רק אומרת שיש מצב)
שואל השאלה:
טוב אני נותנת לך את כל האמון והאופטימיות שלי ואם אנח אבכה בסוף זה על אחריותך
סתם אבל באמת נתת לי תקווה תודה נראלי
טוב אני נותנת לך את כל האמון והאופטימיות שלי ואם אנח אבכה בסוף זה על אחריותך
סתם אבל באמת נתת לי תקווה תודה נראלי
אנונימית
אל תעלי תקוות שלא תתאכזבי בסוף לדעתי
שואל השאלה:
מאוחר מידי בשביל זה
מאוחר מידי בשביל זה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל מה הקטע לשאול להתעניין ופתאום להיעלם באמת
אבל מה הקטע לשאול להתעניין ופתאום להיעלם באמת
אנונימית
שעמום.
לא בקטע רע אבל הרבה גברים ונשים עושים את זה,
כדי להעביר את הזמן באותו לילה.
לא בקטע רע אבל הרבה גברים ונשים עושים את זה,
כדי להעביר את הזמן באותו לילה.
שואל השאלה:
זה לא היה בלילה אפילו
זה לא היה בלילה אפילו
אנונימית
באותו הנושא: