התחברות
הרשמה
נראה לכם נורמלי שאני לא הולכת לבית ספר כי אני חולה והדבר היחיד שעצוב לי זה שאני לא הולכת לראות את הקראש?
18 בדצמבר 2023, 08:16
וירוסים
כיתה
בית
4 תשובות
חחח כן
ש
שם משתמשת69
סאונד לגיט
P
Pizza time
כן לגמרי
ה
הפ
לא
ש
שאבלונדה
באותו הנושא:
זה נראה לכם נורמלי שיש בית ספר?
זה נראה לכם נורמלי שבת 13 תנקה את הבית?
נראה לכם נורמלי שנערה בת 13 הולכת *רק* עם גופיה (בלי כלום מתחת) ותחתונים בבית?
זה נראה לכםן נורמלי שהמנהלת הורידה את המראה בשרותים בבית הספר מתענה
תגידו זה נראה לכם נורמלי להביא אותנו לבית ספר כשקפוא בחוץ ויורד שלג במרכז?!!?!?
כל בןקר לפני שאני הולכת לבית ספר אני מרגישה בחילה, זה נורמלי?
יש לכם בדיחות נורמליות שיעשו לי טוב על הלב לפני שאני הולכת לישון?
כנראה שאני לא הולכת כל השבוע לבית ספר..מה אני אמורה לעשות??
זה נורמלי שאני נראה מכוער בבוקר מתי שאני קם ?
נראה לי שאני שובניסטית אבל מצד שני פמניסטית האם זה אומר שאני נורמלית??
זה נראה רע אם אני הולכת לבית קפה, מזמינה ארוחה גדולה ויושבת לבד עם אייפד?