16 תשובות
לא אני קנאית מידי
אנונימית
לפי דעתי זה בסדר שתהיה חברה הכי טובה עד גבול מסוים.
לא
אני אמורה להיות החברה הכי טובה שלו
איככ לאא
כן לא הבנתי מה לא היו לו חיים לפניי??
לא
בגלל שאני לא מאמינה שזה אפלוטוני
לא, לא מעניין שאני לא סומכת עליו זה פשוט כי אני אמורה להיות החברה הכי טובה שלו
כן כל עוד אני מכירה
שאלה קשה
תלוי כמה הם קרובים
אני הכי לא בעד לנתק קשרים וחברויות בגלל זוגיות אז לא הייתי דורשת מחבר שלי לעשות את זה אם יש לו חברה טובה
אבל כמובן שגם הייתי כזה מדברת איתו ובודקת איתו עליה, אם הם חברים המון זמן כנראה ששום דבר לא יקרה ביניהם אם לא קרה עד עכשיו
אם הם הפכו להיות חברים רק לאחרונה אז תקלה ומוזר והייתי אומרת לו
זה גם ממש תלוי אבל בבן אדם ובתקשורת, כאילו אם זאת תקשורת בריאה עם בן אדם בריא אז הוא גם יתן תשובות שיהיה אפשר לראות ולסמוך עליו שזה שום דבר מעבר
אם לא אז ביי
(וכמובן שאם הוא שם אותה לפניי אז זה דיל ברייקר ומעיפה אותו לכלבים)
כן
לא נראלי כי חברים הכי טובים פתוחים מידי אחד לשני וזה יכול ליצור בעיות...
בסדר לגמרי, כמו שלא הייתי רוצה שיקחו ממני את החבר הכי טוב שלי לא הייתי עושה את זה לאף אחד, אם הקשר אפלטוני אני ממש בעד וזה בסדר לגמרי, ולכל מי שכתב שהבת זוג צריכה להיות החברה הכי טובה, זה לא נכון ומעצבן, יש דברים שמרגישים יותר בנוח לספר לאנשים שהם ממש כמו אחים בשבילך ואלה אנשים שכל אחד צריך בחיים שלו ואני מאחלת לכל אחד שיהיה לו אדם כזה
הבת זוג צריכה להיות החברה הכי טובה שלו לדעתי
לא כי ככה הוא לא צריך חברה הכי טובה כשיש לו אותי
בתור גבר אני אומר שזה לא בסדר, הבת זוג היא החברה הכי טובה