14 תשובות
אמאלה כן
בטח.
קורים דברים שאתה לא מצפה שיקרו וזה גורם לך לחשוב.
קורים דברים שאתה לא מצפה שיקרו וזה גורם לך לחשוב.
כן
כן מאוד
פוריל
שואל השאלה:
^^^^^^
לא מדבר איתך אבל על מחשבות של מלחמה גם כן אבל בעיקר דברים אחרים
^^^^^^
לא מדבר איתך אבל על מחשבות של מלחמה גם כן אבל בעיקר דברים אחרים
אנונימי
לא זה בדיוק איך שזה תמיד היה
זה לא מחשבות על המלחמה.
קורים דברים במלחמה שגורמים לך לחשוב יותר לעומק על דברים וגם לחשוב על דברים שלא חשבתי עליהם לפני.
קורים דברים במלחמה שגורמים לך לחשוב יותר לעומק על דברים וגם לחשוב על דברים שלא חשבתי עליהם לפני.
כן! מאז שהתחילה המלחמה אני הרבה יותר אוברטינקינג על דברים שלא קשורים אפילו למלחמה (בין אם זה הזוגיות שלי, חברויות ובכללי דברים בחיים עצמם)
אנונימית
לא קשור למלחמה
בימים הראשונים כן
בעיקר בגלל החשש מחיזבאללה
בעיקר בגלל החשש מחיזבאללה
באותו הנושא: