9 תשובות
לגיטימי לא
רע? גם לא
רע? גם לא
כן לגיטימי
כן כמובן! מה שעושה לך טוב אף אחד לא יכול לשפוט אותך. תעשה מה שאתה אוהב ואין על דיסני
כן חחח
ברור!!! תעשה מה שאתה אוהב אין על דיסני
אנונימית
ברורר דיסני זה לנצח
כל המשפחה שלי (אפילו סבא וסבתא) עדיין רואים דיסני זה ממש לא ילדותי
אנונימית
כן לגמרי
באותו הנושא: