4 תשובות
אין לך מה להרגיש אשמה את אמרת לה את זה בשביל לא לפגוע אז הכל טוב
בתכלס לא אמרת עליה כלום אז היא לא אמורה להיעלב מזה, רק אמרת שאת רוצה לקנות כאלו גם אבל לא כמו של דנה כי זה פלטפורמה וזה לא יפה וזהו, אם היא בחרה להיעלב זה שלה, את לא צריכה להרגיש רגשות אשם בכלל
אין מה להיפגע מזה
כן הייתי נעלבת
באותו הנושא: