7 תשובות
שיט את כל זה גם אני למדתי? כאילו הברזתי מלשון כמעט תמיד, אז זה מה שהכיתה שלי למדה?
שואל השאלה:
חחח כן כנראה
אנונימית
מה אבל נראה לי חלק אנחנו למדנו בכיתה ח', ועכשיו אנחנו בכלל לומדות על דגשים נראה לי
שואל השאלה:
אז לא יודעת יש מצב שבכל עיר זה שונה למרות שזה קצת מוזר יכול להיות שאנחנו קצת מאחור בחומר
אנונימית
טוב שווה לכם, לנו זה הנושא הכי משעמם בעולם, כאילו למי אכפת למה יש נקודה באמצע האות ג?!
שואל השאלה:
חחח שונאת לשון
אנונימית
לגמרי! זה המקצוע הכי משעמם בעולם