10 תשובות
חוט אבל לדעתי חוט זה יותר כואב
אני עושה חוט בגלל שאני עושה טיפולי פנים ואני מתה לחזור לשעווה
כמעט הכל כואב נסיכה..
עדיף שלא שעווה כי הרבה תעשה לך פיגמנטציה, את יכולה לקחת עם חוט וגם לבדוק ביוטיוב יש מלא מלא מדריכים
תעשי חוט אני גם עושה וכן זה קצת כואב אבל שווה את זה
שעווה זה לא כואב אבל אפשר גם לחמצן יש כזה חומר לחמצון שיערות פנים
אני תמיד עשיתי שעווה או פינצטה וזה תמיד צמח כמה ימים אחרי זה ושיגע אותי
עכשיו אני עושה לייזר
רק התחלתי אבל בינתיים אני רואה הבדל, אני ממש ממליצה על זה ושתדעי שאת מהממת גם ככה ואני יודעת שזה מרגיש כאילו זה הדבר היחיד ששמים לב אליו בך, אבל אף אחד לא רואה את זה ואת יפהפיה:)
ובלי גילוח!!!!
שואל השאלה:
^לא מפריע לי שאחרים רואים, מפריע לי שאני רואה, לדעתי זה לא יפה על עצמי ובאמת שיעשה לי ביטחון להוריד. אבל תודה את מהממת❤
אנונימית
אני עשיתי לייזר קר, תוך 10 טיפולים אין כלום
שואל השאלה:
כל הלייזר וזה מתאים לגיל 13?
אנונימית
מומלץ מגיל 14 כזה להתחיל את הטיפול של ה10 בגלל ההורמונים אבל את יכולה לנסות לבדוק עם מישהי אם את יכולה לעשות את ה10
^^אני בת 15 ואני עושה לייזר
אמרו לי שבגלל הורמונים כשעושים לייזר בגיל ההתבגרות זה עלול לצמוח שוב, בגלל זה אני עושה רק שפם כי זה איזור קטן ולא מאוד מאוד יקר לעשות את זה אז אם יצמח שוב אני אוכל
אבל תתייעצי עם קוסמטיקאית או מישהו מקצועי