4 תשובות
שואל השאלה:
סבבוש
סבבוש
אנונימית
כן עדיף שתלכי לחנות שקנית ותבקשי שיתקנו כי עבר רק חודש ואחריות לשנה
שואל השאלה:
זה לא מוזר שזה נהרס וזה לא נפל או משהו עדיף לי לקחת למעבדה?
זה לא מוזר שזה נהרס וזה לא נפל או משהו עדיף לי לקחת למעבדה?
אנונימית
לא
באותו הנושא: