8 תשובות
זה בסדר
לא ממש משנה רק שתהיה צפופה לא כמו של סומק, יותר יהיה לך נוח עם גדולה אבל זה לא כזה משנה
שואל השאלה:
החלפתי את התמונה למה שיש לי המברשת הכי בסוף מצד ימין יש לי משהו כזה אני חושבת
החלפתי את התמונה למה שיש לי המברשת הכי בסוף מצד ימין יש לי משהו כזה אני חושבת
אנונימית
המברשת פשוט צריכה להיות צפופה ושטוחה לא ממש משנה הגודל שלה אבל יהיה לך יותר קשה להיכנס ממש מתחת לעין ובפינה של העין עם מברשת גדולה פשוט יהיה לך פחות נוח ממליצה לך לקנות מברשת קונסילר קטנה
אנונימית
שומעת תעשי עם ספוגית אבל תנקי אותה כל איזה ארבעה ימים כי זה נהיה מסריח
זה סבבה
זה בסדר כל עוד היא צפופה ולא אוורירית, אבל הייתי ממליצה לך לטשטש קונסילר ומייקאפ עם ספוגית אלא אם כן זה מייקאפ/קונסילר לא נוזלי
אני הייתי מנסה לעשות עם ספוגית זה הרבה יותר נוח ומהיר