9 תשובות
מה קורה בובה
^^תאמת עם משהו היה כותב לי ככה הייתי צוחקת ונדלקת חח
אבל ברצינות, תתחיל בהיי ואז מה קורה וזה בטח יהיה יבש עד שתתחיל לשאול אותה שאלות מעניינות או שיש לך אומץ ותגיד לה שאתה מעוניין בה
אבל ברצינות, תתחיל בהיי ואז מה קורה וזה בטח יהיה יבש עד שתתחיל לשאול אותה שאלות מעניינות או שיש לך אומץ ותגיד לה שאתה מעוניין בה
תודה רבה^
תכתוב כל דבר העיקר בלהצחיק, או סתם כזה
תכתוב "נו איך הייתה המסיבה אתמול?"
והיא לא תבין מה אתה רוצה ותגיד
"אה חחחחח התבלבלתי" ותתחיל שיחה.
אבל יהיה חמוד אם פשוט תשלח לה היי מה קורה, או סתם ריל מצחיק ואז תוסיף היי מה קורה))
תכתוב כל דבר העיקר בלהצחיק, או סתם כזה
תכתוב "נו איך הייתה המסיבה אתמול?"
והיא לא תבין מה אתה רוצה ותגיד
"אה חחחחח התבלבלתי" ותתחיל שיחה.
אבל יהיה חמוד אם פשוט תשלח לה היי מה קורה, או סתם ריל מצחיק ואז תוסיף היי מה קורה))
הכי חשוב לא "היי מה קורה"
ככה הם ישר יודעות לסנן
תגיב להם איזשהי מחמאה ואז לא תיהיה להם ברירה אלא להגיד תודה ותראה איך זה יתקדם
ככה הם ישר יודעות לסנן
תגיב להם איזשהי מחמאה ואז לא תיהיה להם ברירה אלא להגיד תודה ותראה איך זה יתקדם
וואלה כן^
הידעת ?
בשביל לחשוב צריך מוח..חשבתי חשבתי חשבתי ולא ידעתי מה לכתוב לך
הצחקתי את עצמי אפילו
בשביל לחשוב צריך מוח..חשבתי חשבתי חשבתי ולא ידעתי מה לכתוב לך
הצחקתי את עצמי אפילו
הי בובה יא מתוקה בואי לפתח תקווה תחנה מרכזית
אנונימית
"היי צוצה" עובד כל הזמן
תאמת צודק ^^, אני אומרת לך על מה שהוא אמר ^^^^^
באותו הנושא: