6 תשובות
הבנים שם ממש מתוסכלים
ככה זה באו מכל אנשים הזויים באמת גם עזבי אותך באומיגל תמיד נראים קקי אני נראית כמו תחת באומיגל
אומיגל מלא בערסים והטרלות אל תתייחסי לזה אפילו סתם משעמם לו
איזה מסכן קנאי
כי הוא משועמם, זה ככה אומיגל.
לא לתת לזה להוריד אותך.
אומיגל זה מקום מצלק