9 תשובות
אם אתה מסוגל אז כן אשרייך
הלוואי עלי ככה
קשוח... חח אם אתה מסוגל אז מדהים.
אנונימי
שואל השאלה:
יצאתי ב4 והרגע סיימתי 10 קילומטר
מזל שיש סטיפס להתייעץ איתו..
שאפו!!!
מוקדם עדיף לישון