10 תשובות
גם לאבא שלי יש
לא מאובחנת אבל כנראה שאני כן אבל יש לי במשפחה מאובחנים וחברות שעכשיו בגלל המצב מאובחנות
אין לי פסטרמה
אני חושבת שיש לי גם
מישהו יכול להסביר לי מה הכוונה בערך?
אנונימית
לא הבחנו אותי אבל כנראה שגם לי יש
ברוכים הבאים למועדון
גם אני
שואל השאלה:
^זה בעקרון "שריטה" חזקה שנוצרה מאירוע כלשהו והיא משפיעה על ההתנהגות ויש כל מיני תסמינים כמו חרדה או דיכאון, אצלי יש מלא הבהלויות אבל זה כל מקרה לגופו , אם את רוצה לדעת אם יש לך לכי לפסיכיאטר שיאבחן
אנונימי