4 תשובות
אני לומדת בכפר סילבר וזה פנימייה מעולה! אני כבר כמה שנים בפנימייה ומאד ממליצה.
מאי
פנימייה מצוינת! אחותי למדה שם ונרשמתי גם עכשיו ללמוד בה:)
אנג'ל
כמה היא עולה?
אנונימי
חבר של חברה שלי לומד שם
אני לא בטוחה אבל נראלי שזה בסדר, תלוי למי.
יש שם ילדים שמעשנים אז אם לא תעשן בגללם זה נראלי בסדר..
אנונימית
באותו הנושא: