4 תשובות
שואל השאלה:
לאלא אין לי את האומץ לשלוח הודעה
המקסימום שלי לעשות לייק או להגיד לו מזל טוב
אנונימית
נסיכה קודם כל לא לרדוף אחרי אף אחד אבל גם לא לגרום לו בכוח לרדוף אחרייך, אם הוא באמת חשוב לך ואת רוצה להראות לו שאת מוכנה לקשר הזה שוב תנסי לרמוז לו דרך הלייקים האלה, אולי לפעמים תגיבי על איזה פתק שלו או משהו בסגנון ואם הוא נותן לך גם לייק ומגיב משהו אולי אז אולי זה סימן שגם הוא בעניין ואפשר לנסות לחזור לקשר אבל אל תנסי בכוח ואם זה לא ילך אז זה לא ילך ובחיים אל תשכחי את הסיבה שניתקתם קשר מלכתחילה
תשלחי לו סימנים שאת רוצה לחזןר לקשר אם הוא לא מבין את הרמזים תשלחי לו הודעה
שואל השאלה:
לא רודפת בחיים אחרי אף אחד
אני גם לא אשלח לו הודעה
אבל באמת יוצא שכל הזמן אני חושבת עליו
ואני לא יודעת מה לעשות
אמרתי לעצמי שאני אעשה לו לייק לסטורי שוב ואז אם הוא לא יצור איתי קשר אז אני אתחיל לשחרר ממנו
אנונימית