8 תשובות
למה זה לא הגיוני?
שואל השאלה:
הפרש של 18 שנה בין האח לאחות(האמא של התינוק)
האמא של התינוק בת 21
הפרש של 18 שנה בין האח לאחות(האמא של התינוק)
האמא של התינוק בת 21
אנונימית
אהה חשבתי האמא של הבן 4 בת 21
זה לא הגיוני
הגיוני
חיים הייתי דודה שהייתי בת 6 חודשים
אנונימית
כן
קורה הרבה וגם שמעתי על אחיינים שיותר גדולים מדודים שלהם
באותו הנושא: