14 תשובות
כןן זה מזעזע אבל זה לא בכוונה
וזה מצפון לכל החיים וזה עצוב
אני מאוד מקווה שצה"ל יתן להם תמיכה בשביל שבעתיד הם לא יעשו לעצמם משהו, זה נוראי ועצוב כל כך.
מסכימה איתך, החיילים לא אשמים ואי אפשר לשפוט אותם בשום מצב אני בטוחה שהם אוכלים את עצמם עכשיו וככ מצטערים שזה קרה.. נקווה לטוב מבורא עולם
מה קרהה וואי
החיילים שלנו הרגו חטופים?:(
האמת שלא
לא הלבישו אותם בכוונה כדי שירו בהם
הם ברחו ונהרגו מאש צהל
בזה אי אפשר להאשים את החמאס סליחה
במקום להדיח חיילים שלא מבדילים בין מחבל לחטוף הם מתעסקים בלהדיח חיילים ששרים שמע ישרא
שואל השאלה:
גינגית עם נמשים
כן אבל אני בטוחה שיש עוד מאחורי זה, אולי הלבישו אותם כמו ערבים או גרמו להם לחשוב שהחטופים הם איום.
וואי עצבים איתם נתנו להם לברוח כדי שירו בהם ולא בהם זה מעצבן אותי
^ ^^תגידי את שומעת את עצמך? את כנראה לא מבינה את זה שהם במקום מאוד צפוף ובקושי אפשר בכלל להבדיל בין מחבל לחטוף
אנונימית
הם נתנו להם לברוח בכוונה כי הם יודעים שצהל ירה בהם
נשמה
הם חיילים בעזה הם אמורים להיות הכי חדים בעולם
לא לחפש תירוצים תודה
נשמה
הם ירו עליהם מגובה וקשה מאוד להבדיל במקום כזה צפוף אם זה מחבל או חטוף את לא יכולה לשפוט פה אף אחד.
אנונימית
מאיפה את יודעת שהם ירו מהגובה?
הם לא ראו עליהם שום אמלח
איזה סיבה יש לירות בבן אדם שאין עליו כלום? גם אם זה היה מחבלים היה עדיף לנו לקחת אותם לתחקור
כן^ ^^
עדיף לשאת באחריות מאשר לנסות לחפש תירוצים
אני לא מאשימה אותם ובטח שלא רוצה להיות בנעליים שלהם עכשיו אבל בינתיים כןאב לי הלב על אותם חטופים שעד שהצליחו לברוח נורו על ידינו