3 תשובות
היי *שם המנהל* ושבת שלום.
אני לא מרגישה טוב בכלל וממש עלה לי החום, אני ממש מצטערת אבל לא אוכל להגיע מחר למשמרת. מצטערת ושיהיה שבת שלום
אני לא מרגישה טוב בכלל וממש עלה לי החום, אני ממש מצטערת אבל לא אוכל להגיע מחר למשמרת. מצטערת ושיהיה שבת שלום
היי, שבת שלום
אני עם חום גבוה ולא אוכל להגיע מחר.
אני מאוד מתנצלת
אני עם חום גבוה ולא אוכל להגיע מחר.
אני מאוד מתנצלת
תשלחי לו שאת לא מרגישה טוב ואת לא מוצאת מחליף
הוא ידאג לזה
הוא ידאג לזה
באותו הנושא: