6 תשובות
תשאלי אותה יותר מזה אם אפשר להיכנס לבית עם זה
למה לא תרשמי לה
שואל השאלה:
לא לא לבית פחות מכמה סיבות (;
לא לא לבית פחות מכמה סיבות (;
שואל השאלה:
היא בת 10
היא בת 10
אז בכלל אני מבינה אותה, כשהייתי בת תשע אחותי עזבה מסיבות כאלה וזה דיי צילק אותי במיוחד זה שהיא הפסיקה לבוא לארוחות משפחתיות וחגים... ואפילו ליום הולדת שלי
בת כמה היא? אם היא נגיד בת 17 18 אני בטוחה שהיא תוכל להבין את המצב אבל אם היא קטנה בת 5 6 אז כדי לך בכל זאת לעשות לה את היום הולדת כי אני מנסיון יודעת איך זה מהנקודת מבט שלה...
באותו הנושא: