3 תשובות
לקחתי פעם כדורים נגד חרדה , הייתי ככה בערך שנה וחצי .
וזה כן עזר לא להכנס לחרדה נטו כי זה גרם לי לא להרגיש כלום לאורך זמן
לא להבהל לא להתלהב לא לצחוק לא היה פשיין לדברים , לעשות דברים , ללמוד לעבוד
ואז נכנסתי להתקף חרדה למרות הכדור ,הלכתי לרופא והוא אמר לי לעלות מינון וזה ממש ביאס אותי .
אז במקום לעלות מינון כל שבוע הורדתי רבע כדור
ככה בהדרגה הורדתי את המינון
והיו תופעות לוואי כמו של גמילה , היה המון עצבים וכעס ואימפולסיביות ובכי
אבל היה גם צחוק ואושר והנאה מרגעים קטנים
היום לפעמים אני עדיין חווה התקפי חרדה אבל בעזרת תרגול עצמי של נשימות ומדיטציות זה מתאזן ולומדים לחיות לצד זה ולנצח את זה .

אני לא יודעת מה התרופות שאתה צורך ועבור מה
לכל תרופה יש השפעות תופעות לוואי גם לאקמול , הכי חשוב להקשיב לגוף שלך:)
התמכרות, שיתוק שינה, ואם תפסיק שינה גרועה ושינוי במצב רוח
זה משתנה בין אדם לאדם, אני אישית לקחתי שנה וחצי וזה לא השפיע עליי וגם כשהפסקתי לא היה שינוי