4 תשובות
חשבתי על זה גם
אני בעד.
צריכים לעשות אזור ביטחון בנינו לבין עזה, שאליו אסור להיכנס. שלא יהיה מצב שאפשר ללכת ליד הגדר ולעשות שלום למישהו מהצד השני.
הם גם בונים מנהרות התקפה, הם גם תקפו מהאוויר, הם גם ניסו לפלוש מהים, הם ימצאו דרכים.
אנונימי
זה נוגד את החוק הבינלאומי, מאחר והחוק הבינלאומי אוסר על שימוש בנשק נגד אזרחים. מאחר ולא ניתן לדעת מי יעלה על המוקש - אסור להשתמש בו.

לאחר מלחמת העולם השניה נשארו המון המון מוקשים בכל מני מקומות - והמון המון אנשים וילדים תמימים נהרגו אחרי שהמלחמה כבר הסתיימה.

מוקשים זה דבר נורא.