2 תשובות
סרטון רגיל אמור להיות את אותו מספר של אלקטרונים ופרוטונים אלא אם כן מדובר ביונים
אמור להיות אותו מספר של פרוטונים ואלקטרונים באטום. אז אם באבלה נגיד כתוב לך שהמספר האטומי הוא 6, זה זה אומר שיש 6 פרוטונים ו6 אלקטרונים.
אבל, אם הוא בעל מטען חשמלי, זה אומר שיש יותר פרוטונים או אלקטרונים
אם נגיד המטען הוא 2+, אז זה אומר שיש 2 פרוטונים יותר מאלקטרונים.
ואם נגיד המטען הוא 3-, זה אומר שיש 3 אלקטרונים יותר מפרוטונים