7 תשובות
תאמת צודקת יעשו מזה עניין אם את בטעות אומרת אבל בעקרון לא צריך להגיד תמילה וזהו
כבר עשו אותה חוקית
ולא הם לא מבטלים
הראפרים שם משתמשים במילה הזאת חצי מהשירים שלהם
לא. זאת כבר מזמן מילה שנמצאת בשימוש יומיומי ולא כקללה כי היא איבדה את הערך שלה (וטוב שכך). בזמנים עברו היו משתמשים בה רק כתיאור ובימינו אנשים התחילו לצאת פוליטיקלי קורקט ולהתעצבן עליה ולדעתי הם סתם עושים ביג דיל.
אני מדברת אבל על אנשים שהם לא שחורים כן
לא זה כמו כל קללה
פעם זה היה נורא אבל דברים השתנו וזה חלק מהדיבור
שואל השאלה:
באמריקה יכולים לבטל אנשים לנצח על להגיד את זה ואני לא מבינה זה כולה מילה כאילו
אנונימית
לא
אבל יש אנשים באמריקה שזה טראומתי אצלהם
וחוץ מזה באמריקה המילה הזאת כבר חוקית לפני חצי שנה