5 תשובות
שואל השאלה:
^^יואוו
אנונימית
אני בחרתי במגמת ערבית כי אני אוהבת את השפה. זה לימד אותי על ערכי השלום ודו קיום, על התרבות ועל המנהגים. אני כל כך אהבתי את המגמה הזאת כל יום חיכיתי לשיעורים האלה.
כןן תקשיבי היא אמרה לי שאני קוראת ברמה של כיתה ז' ושאני בקושי יודעת את האותיות, היא צדקה אבל איזה פדיחות
שואל השאלה:
אני מתה מה אמאלה היא צחקה עלייך
אנונימית
אני הייתי במגמת ערבית, כי זו הייתה המגמה הרעה במיעוטה. לא באמת הייתי טובה, לא ידעתי את האותיות, לא ידעתי לקרוא. המורה ליטרלי צחקה עליי.
בסוף פרשתי בי"ב