8 תשובות
שואל השאלה:
כןכן אבל יש לי אמריקאית ואני רוצה לשמור
אנונימית
תוכלי לשמור את כולם
שואל השאלה:
אבל אם אוותר על הישראלית? אחשב רק אמריקאית גרמניה..??
אנונימית
לא בהכרח.

ואפשר להיות עם שלושה אזרחויות, הכל טוב
שואל השאלה:
לא קשור אני לא רוצה אזרחות ישראלית בגלל זה אני שואלת לחח סורי, אם אוותר על זה לא אחשב יותר ישראלית?
אנונימית
טכנית כן, אבל אין לך למה לוותר על אזרחות ישראלית, תחשבי שהיה את יהודה, סבבה? הרומאים העיפו את הדורות משפחה שלך לפני המון המון שנים, לאירופה, והם התערבבו עם המקומיים בקטנה בשביל להתקיים...

ולפני קום המדינה, של ישראל, נגיד שנות 1901, הם חלמו למדינה יהודית, וחיו בפחד כי הם יהודים, והיה אנטישמיות מאד מאד גבוהה... 1945 היה השיא

להיות ישראלי זה גאווה, תחשבי על זה
שואל השאלה:
סבבה תודה לכולם אחשוב על זה 3>
אנונימית