5 תשובות
זה רוצה שתעשי מנוי או שיש בעיה בטלפון
שואל השאלה:
יש לי כבר מנוי
יש לי כבר מנוי
אז יש לך בעיה בטלפון
אולי מישהו על החשבון שלך?
אחותי הייתה עם הפלאפון הישן שלי והאפל איידי שלי היה מחובר והיא הייתה לי על בספוטיפיי
אחותי הייתה עם הפלאפון הישן שלי והאפל איידי שלי היה מחובר והיא הייתה לי על בספוטיפיי
שואל השאלה:
לא שאני יודע
לא שאני יודע
באותו הנושא: