4 תשובות
דרופשיפינג כבר פחות עובד בתקופה הזאת, ממליץ לך לנסות משהו אחר.
מה שכן זה כן פחות עובד התקופה הזאת, תלוי איך אתה משווק
היי, אתה יכול רק דרך פייפאל אלא אם יש לך עוסק פטור וסליקה,
אל תקשיב להוא מעליי סתם ממורמר עשיתי רווחים של 30 אלף שקל
אל תקשיב להוא מעליי סתם ממורמר עשיתי רווחים של 30 אלף שקל
מה אומר אחי
אל תיכנס לזה, הכל בולשיט ולא עושים מזה באמת כסף
אל תיכנס לזה, הכל בולשיט ולא עושים מזה באמת כסף
אנונימי
באותו הנושא: