7 תשובות
בדרך כלל זה חמשושים זה תלוי בבסיס
אולי תסגרי פעם בחודשיים שבת ואני מגזים, זה סתם בשביל האווירה הצבאית בתכלס את סתם תשתעממו
שואל השאלה:
אבל אני שואלת על גדוד
אבל אני שואלת על גדוד
אנונימית
שואל השאלה:
טנקיו 3>
טנקיו 3>
אנונימית
אפשר גם להשתבץ יומיות וגם חמשושים נותנים אופציה אחרי הקורס
בדרכ לתש יש תנאים ממש טובים בצהל
לרוב לא ויש מלא סגירות ותורנויות
את יותר נטחנת בתורנויות בגדודים מאשר לעשות את התפקיד שלך
עדיף באחים או בהד או אוגדות גם חטמר ומפחט זה אחלה
גדוד זה ממש להטחן
את יותר נטחנת בתורנויות בגדודים מאשר לעשות את התפקיד שלך
עדיף באחים או בהד או אוגדות גם חטמר ומפחט זה אחלה
גדוד זה ממש להטחן
באותו הנושא: