10 תשובות
כן עדיף
לבזבז 300
דבר ראשון ממליצה לבזבז לא את הכל שלמקרה ותצרכי ישאר לך
לא לבזבז יותר מ350 כזה אני יכולה להגיד לך שאני מסוגלת ללכת לקניון ולבזבז פחות מ100 שקל
שואל השאלה:
^^ברור שלא את הכל
את מה שאת שומרת שימי בתוכנית חיסכון בבנק זה עדיף כי אחרי שנה זה יוצא לך יותר כסף..
נראלי תבזבזי כזה 300 שקל
תשימי לעצמך עוד 200 בצד לכל מקרה
ואת השאר שימי בקופת חיסכון ותמשיכי לחסוך
כן ברור,
בכללי אם לא מדובר במישהי כמוך שחסר לה בגדים/אוכל/כל דבר אחר - וסתם בא לך ללכת לשופינג למרות שלא חסר לך כלום, אז עדיף בגילך לחסוך לדברים שימושיים.
תקני רק מה שאת צריכה או אם זה לבילוי מדי פעם
אהה עכשיו ראיתי שאת בכלל בת 13.
בסדר..לגילך תקני מה שבא לך
כן וואלה למה לא