5 תשובות
שואל השאלה:
יש לי דפר 40 זה לא יפריע?
יש לי דפר 40 זה לא יפריע?
שואל השאלה:
בנוסף לראייה יש לי תפקוד קשב וריכוז קלה זה יפריע או שגם לא?
בנוסף לראייה יש לי תפקוד קשב וריכוז קלה זה יפריע או שגם לא?
לפי אתר מתגייסים, תנאי הקבלה לתפקיד לוחם עוקץ הם:
-פרופיל 82 ומעלה
-מעבר בהצלחה יום חשיפה וגיבוש עוקץ
בנוסף אתר "אדרנלין" (מקושר מטה) מפרט כי התנאים הם:
א. פרופיל 97-82 ללא סעיפים פוסלים.
-אין מגבלת ראייה כל עוד אתם עומדים על הפרופיל המתבקש;
-סעיפים פוסלים אינם מבטלים זימון למיוני היחידה
ב. דפ"ר 50 ומעלה
-במידה שישנו דפ"ר נמוך מכך ניתן להגיש בקשת חריג למיוני היחידה או לציון הדפ"ר.
כלומר כל עוד הפרופיל הוא 97/82, לא משנה מה מצב הראייה שלך ("אין מגבלת ראייה") או אם יש לך סעיפי ליקוי פוסלים אחרים ("סעיפים פוסלים אינם מבטלים זימון למיוני היחידה").
אז אם כך, נראה שמבחינה רפואית אתה מתאים ליחידה. עכשיו נותר לעמוד בתנאים הנוספים.
למידע נוסף על הגיוס לעוקץ תוכל לקרוא בקישור הבא. לדעתי זה יהיה לך לעזר בהכנה. בהצלחה רבה!
-פרופיל 82 ומעלה
-מעבר בהצלחה יום חשיפה וגיבוש עוקץ
בנוסף אתר "אדרנלין" (מקושר מטה) מפרט כי התנאים הם:
א. פרופיל 97-82 ללא סעיפים פוסלים.
-אין מגבלת ראייה כל עוד אתם עומדים על הפרופיל המתבקש;
-סעיפים פוסלים אינם מבטלים זימון למיוני היחידה
ב. דפ"ר 50 ומעלה
-במידה שישנו דפ"ר נמוך מכך ניתן להגיש בקשת חריג למיוני היחידה או לציון הדפ"ר.
כלומר כל עוד הפרופיל הוא 97/82, לא משנה מה מצב הראייה שלך ("אין מגבלת ראייה") או אם יש לך סעיפי ליקוי פוסלים אחרים ("סעיפים פוסלים אינם מבטלים זימון למיוני היחידה").
אז אם כך, נראה שמבחינה רפואית אתה מתאים ליחידה. עכשיו נותר לעמוד בתנאים הנוספים.
למידע נוסף על הגיוס לעוקץ תוכל לקרוא בקישור הבא. לדעתי זה יהיה לך לעזר בהכנה. בהצלחה רבה!
קישורים מצורפים:
^בקטע שציטטתי מתוך אתר "אדרנלין - כושר קרבי" בתשובה הראשונה שלי כתוב שאחד התנאים הוא דפ"ר 50+ (ושאם הדפ"ר נמוך מכך אפשר לבקש בקשה חריגה).
עם זאת, באמת יכול להיות שזה לא מעודכן ושכבר אין תנאי קבלה של דפ"ר. זה כי לא מצאתי התייחסות לדפ"ר במסלול עוקץ לא באתר מתגייסים [מצורף קישור] וגם לא באתרים אחרים שמצאתי בחיפוש על עוקץ כמו מכון נועם, ניר רווח או xpert כושר קרבי.
עם זאת, באמת יכול להיות שזה לא מעודכן ושכבר אין תנאי קבלה של דפ"ר. זה כי לא מצאתי התייחסות לדפ"ר במסלול עוקץ לא באתר מתגייסים [מצורף קישור] וגם לא באתרים אחרים שמצאתי בחיפוש על עוקץ כמו מכון נועם, ניר רווח או xpert כושר קרבי.
קישורים מצורפים:
אם כל מה שקיבלת על זה הוא סעיף רפואי (ולא משהו אחר כמו מדד קה"ס [קשיי הסתגלות] או משהו אחר שעשוי לפטור אותך משירות קרבי), אז לפי ההיגיון שב"סעיפים פוסלים אינם מבטלים זימון" אני מאמין שזה לא ימנע ממך לקבל את הזימון ליחידה.
אבל עדיין רק כדי להסיר את הספק הייתי מברר מול מוקד מיטב (בטלפון 1111 [צה"ל], שלוחה 1 [מיטב], ואז שלוחה 2 [נושאים אחרים], ואז שלוחה 2 [רפואה ובריאות הנפש]). עונים שם מהר יחסית ויוכלו לדעתי לתת לך תשובה ממש במקום על השאלה הזו.
מה שכן, מבדיקה שלי המוקד סגור עכשיו באופן חריג ("פעילות יחידתית" היום, בדר"כ פתוח ביום חמישי), וייפתח שוב ביום ראשון הקרוב, 17.12, בשעה 7:30 בבוקר.
אבל עדיין רק כדי להסיר את הספק הייתי מברר מול מוקד מיטב (בטלפון 1111 [צה"ל], שלוחה 1 [מיטב], ואז שלוחה 2 [נושאים אחרים], ואז שלוחה 2 [רפואה ובריאות הנפש]). עונים שם מהר יחסית ויוכלו לדעתי לתת לך תשובה ממש במקום על השאלה הזו.
מה שכן, מבדיקה שלי המוקד סגור עכשיו באופן חריג ("פעילות יחידתית" היום, בדר"כ פתוח ביום חמישי), וייפתח שוב ביום ראשון הקרוב, 17.12, בשעה 7:30 בבוקר.
באותו הנושא: