13 תשובות
אממ צד לי לבשר אבל יש להקות טובות יותר
16t
לד
לד זפלין קל
^^^כן ברור אבל מבין אלה מה יותר טוב נראה לי לזה הוא התכוון
לד זפליןן קלל

כל השירים של אייסידיסי נשמעים אותו הדבר
לד זפלין פי 10000
חמודים מי יותר טוב לד זפלין?
לשכול וכישלון ומי שהוא הגיב לה
אנונימית
לד זפלין
^^ grateful dead
לא שאלתי את זה כבר? ולשאלתך לד זפלין למרות שאיי סי מעולים
rammstein
לד זפלין.
לד זפ all the way בשבילי