4 תשובות
לדעתי פחות יפה להתקשר בשעה הזאת למישהו במיוחד אם אתם לא ממש קרובים אפשר להשאר הודעה ומי שער יענה לך אז אפשר להתקשר אם הוא יכול לדבר
אנונימית
תרשמי להם קודם תישאלי אם אפשר להתקשר עכשיו
ובכללי שעה 11 זה לא מאוחר
ובכללי שעה 11 זה לא מאוחר
מי ישן עכשיו ואם גם את רואה אותו מחובר באינסטגרם בדרכ בשעות האלה תתקשרי אבל אם את לא ככ מכירה אותם זה קצת מוזר אבל תלוי גם למה להתקשר
אם לא כל כך חברים אז אני לא הייתי מתקשרת הייתי רושמת הודעות מקסימום כי לא נעים
באותו הנושא: