4 תשובות
^ברונזר שהוא לא נוזלי או סטיק פשוט
בסופרפארם יש של מייקאפ רבולושיין אני מניחה שהוא עולה 20 גג 30 יש לי אותו והוא מצוין
אני משתמשת בשל סאקארה והוא ממש אחלה וזול
באותו הנושא: