11 תשובות
אפשר זה פשוט לא כותב כשעושים
נראלי זה לא מראה כשאנשים עושים
שואל השאלה:
למה שזה לא יראה?
למה שזה לא יראה?
אנונימית
לא יודעת אבל נראה לי שאם זה היה מראה היו מלא דיסלייקים
אני באמת תוהה מה הטעם של זה
יכול להיות זה מראה רק למי ששמנו, או מה? מרגיש שזה סתם כדי שנפרוק רגשות
יכול להיות זה מראה רק למי ששמנו, או מה? מרגיש שזה סתם כדי שנפרוק רגשות
חחח.חחח נפרוק רגשות אהבתיי
אפשר אבל זה לא מראה
זה ממש מוזר מסכימה
כי אז מה הפואנטה בזה
זה ממש מוזר מסכימה
כי אז מה הפואנטה בזה
שואל השאלה:
^לגמריי
איזה דפוק שלא רואים
^לגמריי
איזה דפוק שלא רואים
אנונימית
שואל השאלה:
יש אופציה כזאת! תבדקו לפני שאתם כותבים
יש אופציה כזאת! תבדקו לפני שאתם כותבים
אנונימית
כי אין אופציה כזו שכל
אין אופציה כזאת
באותו הנושא: