5 תשובות
לאלא אל תקני ממש לא ממליצה
אני דווקא נורא נורא אהבתי אותו וקניתי בשלוש מאות שקל ויום אחרי הוא פשוט נשבר לי אבל מהזמן הקצר שהיה לי אותו נורא אהבתי אותו
אנונימית
לא
לא
ריח של נפטלין
לא הוא מצחין את יכולה את שלי
Snt