4 תשובות
קצת הגזמת
לפי דעתי הגיוני כאילו אם זה מה שהרגשת לנכון אז זה שלך
שואל השאלה:
^^חחח אני יודעת אבל כאילו אין לי כוח להתחבר לאנשים גם רשמתי בביו שלי לא להתחיל לדבר איתי סתם
^^חחח אני יודעת אבל כאילו אין לי כוח להתחבר לאנשים גם רשמתי בביו שלי לא להתחיל לדבר איתי סתם
אנונימית
למי אכפת כל עוד לא שמת פרטים ולא את השם שלך אז את יכולה גם לשחק אותה פדופיל תטרילי אותה עם כל הלב ועם כל הנשמה יהיה מצחיק
בהצלחה לב
בהצלחה לב
אנונימית