13 תשובות
פחות אוהבת
נחמד
חרא שם
לא משהו
השם הכי יפה שיש
מזכיר לי את די לקנא לי של עינב טורס
זה סבבה כל אחד והטעם שלו בשמות
אני פחות אוהבת אבל מה אכפת לך מה אנשים חושבים.. אם את אוהבת תקראי לה ככה
אנונימית
שם מהמם
אל תתייחסי לתגובות פה
שזה השם של דודה שלי אז פחות
עינב עינב לכי תחזרי אל המושב
שם סבבה
אחלה שם
השם של אמא שלי